piątek, 25 grudnia 2009

jołjołjołka jolka matołka


jescze 3 miechy temu miałam was dość.
dziś was uwielbiam < 3
najlepsza wróblówka ever!
oby w liceum trafiła mi się tak samo zajebista i zwariowana klasa jka w gimnazjum ; * < 3
Radziu wymiata < 33333333333333333333


CHCIAŁAM WAM PRZEDSTAWIĆ NAJLEPSZEGO FACETA POD SŁOŃCEM!
może nie ejst zabójczo przystojny i nie ma klaty zaca efrona, ale koleś po prostu zawsze wie co powiedzieć,z awsze pomaga, mimo, ze nie czerpie z tego żadnych profitów. To cudowne, że tacy ludzie są. A tak poza tym, to uwielbiam gadać z nim o plotkach z show biznesu, kolorystykach, sezonach, miastach, książkach i filmach. Facet ma niewiarygodną wiedzę.. AAA, i ma zajebiaszcze oczka! xd Kocham Go! To mój Tatuś ; *

3 komentarze:

  1. TWÓJ TATA JEST MISZCZEM! Ja wgl kiedy nasza objecana bibka z tym schabowym czy czymś tam w serze :D?

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.ptroa.co.il/petitionmovie/petition-English.php
    podpisz i roześlij dalej!
    jak chcesz, obejrzyj sobie filmiki, chociaż nie radzę :<
    TO BARDZO WAŻNE! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mój tata miszcz taki jak mama!
    pomyślimy, mamci sie trzeba zapytać ; p bd schabowo-serowa wixa! xd

    OdpowiedzUsuń