niedziela, 20 grudnia 2009

elelelelelo320!


dziś spotkałam swoją niemkę w gb było spoczi.
'SYRENA, SAY HELLO TO ALL EXCHANGE PEOPLE!'
-HELLO !


wgl to nie ejst aż tak źle jak myślałam,z ę faktycznie ejst. ukąłda się coraz lepiej. Chyba mam już pomysł na prezent nawet. I ciekawe co wyjdzie z.. nie ważne.
Wgl to impreza była pro! ZESWATAŁAM GRASZKA < 33333
jestem boska, wiem ; p
stoooo lat, stooo lat głąbki ; *


a generalnie to jutro dzień ostateczny.
zawalę historię i nie bd więcej trenować i nei dostanę obiecanego laptopa ; <


buźka Dziamdziaki ; *

2 komentarze:

  1. ziomek czemu sobje twarz wymazałaś :o ? nie ma nic bardziej żenującego od opowieści, jak Cię wrzucono do kibla, więc wiesz ^

    OdpowiedzUsuń
  2. bo miałam nieogarniętego ryjka.
    cooo? jaki kibel xd ?

    OdpowiedzUsuń