czwartek, 17 grudnia 2009

today is tomorrow, i wish tomorrow never ends

Wróblówka.
co roku - wysmienicie spędzone 2 godziny w gronie znajomych, przyjaciół. Śmiechom, żartom i śpiewom nie było końca. Bisy także okazały się, jak co roku rewelacyjne.
później wstawię nagrania < 3
dziekuję za kibicowanie i wgl!
kocham tak śpiewać < 3
pomimo, ze nie słyszałam przez was muzyki, ale spoczi ; ***
prezdstawienie okazało się mega śmieszne - furorę zrobił Radziu w roli Pana Wierzbickiego, Kuba jako P Dręczewski oraz Alex jako Pani Krysia  - sprzataczka w naszej sql ; p
generalnie przedstawienie miałao faktycznie wiele racji.. należało z niego wyciagnąć wnioski - DRODZI PEDAGODZY! anie tylko się śmiać.. cóż, taka jest prawda, nasza szkoła jest dziwna, jest inna i do przesady nas edukuje.
POZDRO GAG ; *


Od wczoraj mam znowu mega migreny. Tak, już  w tej chwili przedawkowałam znacznie tabletki, a ból nie minął.  Porażka. BTW to znowu mi kolano poszło, co było głównym powodem nei pójścia dziś do szkoły. A w sobotę pokazy.. ja nie wiem jak bd tańczyć..


tak, musze się wziąść do roboty.
Moje skile skrzypcowe nie są na zadowalającym poziomie ostatnio
Moja historia kuleje
Moja chemia leży i kwiczy
Mój angielski mógłby być lepszy. Czas powkuwać w końcu te słówka, bo bez nich nie da rady na fce testach szkolnych ; /
ejj, nie bd zdawać fce w marcu. wole w czerwcu.


a oto moje maleństwo < 3
jest odwrotnie, bo tak było łatwiej na igłę założyć.
nie bolało, Wera jest boska < 33
tutaj kiedyś bd tunelik < 3


not 4 everybody < 3333
hp diora się skończył ; <
wracam do starego zapachu ; *

nie anpsize nic więcej narazie, bo idę się uczyć chemi, z której i tak bd miała pałe, bo nic nei umiem ; *
Z Bogiem Dzieciuszki ; ***

2 komentarze:

  1. nie lubię Cię za to, że masz taką idealną kreskę na oku xdd jesteś okropna i fe ;d
    a tak wgl. to zajebiście śpiewasz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bo widziałam na magicznym portalu o nazwie youtube filmik xd
    ale właśnie teraz nie moge znaleźć -.- prześliiiij mii ; *

    OdpowiedzUsuń