środa, 9 grudnia 2009

this is my now.

'If I fall
If I break
If I lose myself in someone
If I give all I am it'll be with you
When I'm ready to take
All that you want me to give
It will be worth the wait
Worth the wait'


Dokładnie. Wszystko zaczęło się powoli układać. Może to i lepiej, że tak powoli, przynajmniej jest czas na przemyślenia, upewnienia, sprawdzanie.  Życie wcale nie jest aż takie krótkie, byśmy mieli przez nie całe przebiec, aby na końcu powiedzieć, że zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy. Nie o to chodzi. Należy je przechodzić i rozchodzić tyle razy, ile nam tego potrzeba, aby potem móc rzec, że zrobiliśmy tyle, ile byliśmy w stanie. Na szczęście są jeszcze tacy ludzie, którzy to rozumieją : ) Pisząc notkę  dzisiaj na moim photoblogu przemyślałam sobie znowu kilka innych spraw, i doszłam do wniosku, że się stęskniłam : ) A dzisiaj może dostanę swój prezent mikołajkowy od Czarującego Czarka : ) I przekonałam mamę, że nie warto iść jutro do szkoły :P Pouczę się angola, potem bioli, obejrzę brzydulę i pójdę spać. 
Poczekam na właściwy moment, gdy będę w pełni  gotowa wziąć to na siebie.
Bóg z Wami dzieci Wojny ; *





6 do kwadratu < 3 i podzielne przez 9.

 
 
proszę Panno P : *
 

7 komentarzy:

  1. bardzo wzorowe lacze! a skąd one pochodzą?

    OdpowiedzUsuń
  2. a Lasocki takowe stworzył! : ) a co u cb ?

    OdpowiedzUsuń
  3. "Należy je przechodzić i rozchodzić tyle razy, ile nam tego potrzeba" - oj prawda, prawda, ładnie to nazwałaś ;d
    Ładne buciki, przypominają mi moje ŚP balerinki [*] :<

    OdpowiedzUsuń
  4. św? cos Ty z nimi zrobiłą!? ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś tak uległy samozniszczeniu :< xd Muszę poszukać sobie podobnych jak się ciepło zrobi :*
    6 miesięcy do wakacji i do mojej drugiej rocznicy ;d
    Czemu tak rzadko piszesz na tym blogu, nie mam co czytać! xdd

    OdpowiedzUsuń
  6. obiecuję, poprawię się ; pTwoje notki czytam codziennie praktycznie ; p ahaha, bo z balerinami tak już jest, krótki ich zywot [*]. jejj, jaka szczęściara! : *

    OdpowiedzUsuń